pondělí 5. srpna 2013

TAG: Módní neřesti aneb poznej více mé já..

1. Můj nejhorší outfit byla housenka na maškarním ve 4. třídě. Skákala jsem ve spacáku s rukama vevnitř a měla jsem, co dělat abych nespadla. :-)

2. Nikdy bych si nevzala podprsenku s průhlednými ramínky. Zdaleka nejsou tak neviditelná, jak si někdo myslí. Také bych si nikdy nevzala ponožky do sandálek, i když jsem to viděla na několika módních přehlídkách. No a také nesmím zapomenout na svou nenávist k batikovanému oblečení.

3. Nejraději se oblékám na grilovačku ke svým přátelům! Džínové šortky, vytahané triko a nějaké ty sandálky.

4. Když jdu nakupovat pečivo (nejčastěji rohlíky), je mi úplně jedno, co mám na sobě. :-)

5. Nejlépe se cítím v..enku. 

6. Když na sobě nemám (asi bych měla napsat spodní prádlo, ale jsou to spíše: )  šperky, připadám si jako nahá.

7. Mám úchylku na nakupování laků, ale kdo ji nemá, že dámy? :-)

8. Nesnáším nakupovat make-up, vždy než si vyberu ten správný strávím v obchodě asi hodinu a stejně pak většinou zjistím, že mi zas tak dobře nesedí. :-/

9. Mým módním vzorem je každý, za kým se se zájmem otočím na ulici. Kdybych ale musela jmenovat jednu osobu byla by to Sarah Jessica Parker, protože její oblečení je tak odvážné a různorodé a dokonce bych řekla, že se obléká podle nálady.

10. Před pěti lety jsem se oblékla jako ostatní, ale teď ráda vynikám.

11. Až mi bude šedesát, budu chodit v klobouku, budu chic a hrdá na to, že jsem starší a moudřejší a že mám krásné šedé vlasy.

12. Miluji když muži nosí saka s tričkem a "lajdáckými" ale ovšem vkusnými riflemi či kraťasy.

13. Každý by měl mít v šatníku hezké sluneční brýle, protože jsou praktické a zároveň váš model pozvednou na vyšší úroveň. Plus nikdo nepozná, že jste nevyspalé a bez make-upu.

14. Zásadním kouskem mého šatníku je kabátek za 28 korun. Dámy v sekáči tehdy moc neodhadly jeho cenu.

15. Když se na mě na ulici dívají lidé dívají kvůli výraznému oblečení jako na blázna, vůbec to neřeším.

16. Chtěla bych nosit jehly v centru Prahy, ale nemám na to odvahu. (zatím :-) )

17. Víc než módu teď řeším svůj blog, i když se v něm občas zmíním o módě.

Tak a to je vše aspoň tedy pro dnešek. :)

Doufám, že vás tento TAG pobavil. A také by mě zajímalo, jak byste odpovídali právě vy! :-)


Mějte se krásně!



                                                                                                                                                      - Christines


4 komentáře :

  1. Moc pěkný TAG :) A hlavně souhlasím stím jak kluci nosí sako s trikem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je báječné! :-) Mockrát ti děkuji za tvůj milí komentář.

      Krásné prázdniny.

      Vymazat
  2. Moc hezký TAG :) Opravdu mě tvé odpovědi pobavily! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát za tak pěkný komentář a jsem ráda, že tě TAG pobavil. :)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář. ♥
- Christines

/>