pondělí 18. listopadu 2013

Wishlist- doplňky

Ahoj,
vím po delší době jsem tu, ale i přesto doufám, že jste na můj blog nezapomněli. Užijte si tento článek a určitě se můžete těšit na další, protože teď budu opět přidávat články, tak jak jste byli zvyklé. :-)
1.Květinová čelenka- je módní a osvěží každý outfit. Byla bych ráda, kdyby patřila k většině mým outfitům. Je to spíše letní záležitost, takže s koupí určitě nebudu spěchat. :D
2.Filmové psaníčko- Když jsem viděla toto psaníčko přišlo mi nápadité a zábavné. Myslím, že bych ho spíše využívala jako kosmetickou taštičku, ale i přesto bych byla hrdým vlastníkem. :-)
3.Kryty na mobil (vzory)- Kryt na mobil by se nějaký hodil a moc se mi právě líbí ty dva na obrázku. Škoda jen, že hezké kryty dělají většinou jen na iPhony. :-(
4.Kabelka (sova)- Sovička jako kabelka? No kdo by neměl rád sovičky. A navíc tahle kabelka mi přijde jednoduše dokonalá, není přeplácaná a přitom určitě připoutá pohledy kolemjdoucích. 
5.Hrníček (NO)- Nepatří zrovna mezi módní doplňky, ale taky bych si ho chtěla časem koupit. 
6.Náramek- Hodí se ke každému outfitu. :-)
7.Mašličky- Těch není nikdy dost. Navíc mašle do vlasů je teď v módě a dodá vám ten pravý šmrnc! :-D
8.Pásky- Je lepší mít zásobu. Já mám totiž jen klasický černý a dva dalších univerzálních barev. Uvítala bych i nějaký barevný a nejlepší květovaný.
9.Náhrdelník- Už delší dobu uvažuji o koupi nějakého masivnějšího náhrdelníku. Jsou totiž in!
10.Béžová kabelka-Jednoduchá béžová kabelka nebude nikdy out. Navíc se mi líbí tvar a celkově detaily.
11.Náramek (pírko)- Doufám, že si ho co nejdřív koupím, protože uznejte sami, je dokonalej!

Přeji krásný zbytek dne. ♥ 

                                                                              -vaše Christines

10 komentářů :

  1. krásné věci, moc se mi líbí hlavně ta béžová aktovka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a jsem ráda, že se ti to líbí. :-) ♥
      Měj se hezky a děkuji za tvůj komentář.

      Vymazat
  2. I já si přeji teď nějaké pásky:) sama mám doma jen modrý, růžový, černý a takový běží, ale nejsou ničím zvláštní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To jsem ráda, že v tom nejsem sama. :-) A děkuji za tvůj komentář.

      Vymazat
  3. Taky jsem dneska dělala Wishlist :) krásné věci si přeješ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívám. A děkuji za tvůj komentář. :-)

      Vymazat
  4. Ahoj, máš moc hezký blog! Chceš se navzájem odebírat ? Pokud ano dej vedět do komentářů na blogu :) Oplatím hned nazpět :)

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Většinou tyhle nabídky nepřijímám, ale tvůj blog je taky pěkný a jsem ráda, že si mě na něj nasměrovala. :-)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář. ♥
- Christines

/>