pátek 9. srpna 2013

DIY- dekorativní lampička

Budete potřebovat:

  • 2 jakékoli  látky 
  • kovový rám lampičky
  • oboustrannou textilní pásku
  • jehlu a nit
  • nůžky
  1. Látku rozstříhejte na proužky o stejné šířce. Šířku si můžete zvolit sami. Doporučuji 3-5 cm. A čím delší proužek to bude budete mít méně práce.
  2. Dejte konec prvního proužku  přes horní kruh rámu lampičky a zašijte jehlou.


  3. Pokračujte omotáním kolem rámu a až proužek dojde opět zajistěte zašitím jehlou.
  4. Takto pokračujte až lampička nebude obmotána celá. 
  5. Dále si připravte 2 stejně dlouhé proužky odlišné látky jako spodní i vrchní okraj lampičky. A nalepte na ně oboustrannou lepící pásku.
  6. Položte 1 proužek přes vrchní část rámu ( jak vidíte na obrázku). A jednoduše jej nalepte. Pěkně krůček po krůčku s tou největší přesností.

  7. Opakujte tento krok kolem spodního okraje.
  8. Zatleskejte si! Jelikož máte hotovo.

HOTOVO! JSTE ŠIKULKY.


*A opět budu móóc ráda, když mi vaše lampičky pošlete v podobě fotografie na můj email: christines071@seznam.cz. Děkuji.

Mějte se krásně! 

                                                                                                                                       - vaše Christines

 

4 komentáře :

  1. Waw to je krásne práca! Na prvej fotke by som absolútne nepovedala že sú to také pásiky, myslela som že je to látka v celosti :) Krásny výtvor!

    Some people want...fashion!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát ti děkuji za tvůj milí komentář. Jsem ráda, že se ti lampička líbí.
      A moc se mi líbí tvůj blog. ♥

      Vymazat
  2. To je moc hezké, jen bych se bála, že klasická látka může nějakým způsobem chytnout...já nevím, je to možná jen můj pocit,ale bylo by mi to nepříjemné. I když teda musím říct, že si odvedla krásnou práci a vypadá to nádherně, asi bych to sama takhle nesvedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát. A vůbec se nemusíš bát, že látka chytne, protože už dříve se takto vyráběli lampičky jen z látek. Navíc tohle je má druhá látková lampička a dosud u nás nedošlo k požáru. :-) A věřím, že jsi šikulka a vyrobit takovou lampičku bude pro tebe hračka!

      Přeji krásný den.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář. ♥
- Christines

/>