pátek 29. listopadu 2013

Outfits #8

Everyday affair........

Tento outfit je pojmenován jako každodenní záležitost. Je to další výzva pro blogerky.cz a proto tento outfit  měl jedno důležité pravidlo: v outfitu musí být šaty od značky Ellos z obchodu WWW.STILAGO.CZ. Další slova si myslím, že už nejsou potřeba. Tak doufám, že se vám tento outfit líbí a že se i možná budete inspirovat. :-)
Kombinace: 
Černé šaty / masivní náhrdelník/ (ladící se) prsten / barevný kabát (modrý)/ 
černou kabelku/ vínový lak (CHANEL) a v podobném odstínu rtěnku
 (Bobbi Brown)/ černé polobotky

Samozřejmě fantazii se meze nekladou!


              Mějte se krásně,
vaše Tyna

12 komentářů :

  1. Outfit je opravdu krásný!:) a moc se mi líbí ten kabátek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Caroline. Jsem opravu moc ráda za tvůj komentář. :-) ♥

      Vymazat
  2. To je moc povedený outfit. Já bych možná vyměnila boty za něco elegantnějšího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Souhlasím, ale ke každodenní záležitosti jsem dala přednost pohodlí před elegancí. :-)

      Vymazat
  3. outfit se mi líbí až na kabelku, nemám ráda lesklé, ale jinak pěkný :))

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. tak z toho by byl úžasný outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten náhrdelník <3

    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář. ♥
- Christines

/>