pondělí 26. srpna 2013

Outfits #4

Blue adventures ....
V posledním článku jsem vás strašila podzimem, ale nyní se ještě vrátíme do přítomnosti. Ale proto, že se nám začíná ochlazovat musíme si obléknout další vrstvu oblečení. Díky tričku s potiskem kotvy vypadá trošku námořnicky, nemyslíte? Žádné pruhy však nebudou následovat. Přednost dáme jednoduchým černým džínám a béžovým converskám. Ke kotvě se nejlépe bude hodit modrá ombré košile, která může jen tak vlát ve větru. A protože piráti mají rádi zlato bude se určitě hodit zlatý náhrdelník a zlaté náušnice ve tvaru mašliček, které celý pohled zjemní. Také potřebujeme kabelku, v tomto případě crossbody, aby jsme tam mohli ukrýt naše poklady. A může vyplout na moře! :-) 
Bílé tričko s potiskem/ černé džíny/ modrá ombré košile/ béžové conversky/ zlatý náhrdelník/ zlatá náušnice (mašličky)/ hnědá crossbody (kabelka)

Vypluli jste někam během letošních prázdnin?
 A líbí se vám tento outfit? ♥
Určitě mi dejte vědět. :-)

12 komentářů :

  1. ta košile je úplně perfektní, takovou bych chtěla ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. ♥ A popravdě bych ji také chtěla, ale nevím kde ji sehnat (bohužel). :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To tričko s tou kotvičkou vypadá bezvadně :) Vlastně všechny ty věci mimo toho náhrdelníku se mi moc líbí! Zvu tě k sobě na giveaway, potěší mě, když se zúčastníš ;)

    OdpovědětVymazat
  4. to je perfektní outfit! přesně můj styl:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. ♥ Tvůj komentář mi udělal velkou radost. :-)

      Vymazat
  5. Krásný outfit :)) všechno se mi strašně moc líbí :))

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Přezdívka : Annie
    Web : http://annie-fashion-world-2.blog.cz/


    Woow nádhera ! ♥ :3*

    OdpovědětVymazat
  7. páči sa mi tá košeľa, skvelá farba :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář. ♥
- Christines

/>