neděle 15. prosince 2013

Recenze- Mixturam ,,vitamíny na míru´´


Ahoj,
dnes si povíme něco o novém nápadu a to o vitamínech na míru. Tímto úžasným nápadem se chlubí známá,ale již úspěšná firma mixturam.cz. No není skvělé, když si každý podle sebe může namíchat své vitamíny na co přesně potřebuje? A proto když mi v emailu přišla nabídka, zda si nechci namixovat své vlastní vitamíny na míru, s radostí jsem souhlasila. 
A o co tedy jde?


Na webu mixturam.cz si můžete vybrat z několika surovin podle toho, co vás trápí, či co byste případně rádi zlepšili a také si na etiketu napsat své jméno nebo nějaké věnování. A pokud by jste si nevěděli rady s výběrem pomůže vám rádce, kde jen zadáte věk, pohlaví a to co vás trápí a voalá.. tobolka je hotová. :-)

Mé vitamíny:


Já jsem si své vitamíny pojmenovala ,, Zázrak přírody´´, protože pro mě je to takový malý zázrak a po měsíci užívání je to i potvrzeno. S objednáním jsem neměla žádný problém a dokonce mé vitamíny přišli rychle. Součástí balíčku (hezkého balíčku) byly slevové kupóny v hodnotě 30 Kč na další nákup. -- Milé překvapení. Stejně tak jako dopis od maskota mixturamy Bolka Tobolky


Obsah jedno tobolky ,, Zázrak přírody´´:
Já jsem se při vybírání surovin zaměřila hlavně na imunitu, protože v tomto ročním období je důležitá. A musím přiznat, že po užívání  se i má pleť zlepšila.

  • Chlorella (81 mg)- imunita, detox
  • Echinacea extrakt (73 mg) - imunita, afty, opary
  • Rakytník plod (72 mg)- imunita, stres, srdce
  • Açaí plod (72 mg)- imunita, detox, srdce
  • Inostol (57 mg)- imunita, vlasy, játra
  • Česnek (51 mg)-imunita, srdce





Cena: 1 balení na 100 dní stojí 790 Kč
Poštovné: od 29-74 Kč

Tip: Namixujte si pro někoho dárek v podobě vitamínů na míru. Určitě své blízké potěšíte buď pod stromečkem nebo jako dárkem k narozeninám či svátku.


ZDE si můžete přečíst zajímavý rozhovor s jedním ze zakladatelů firmy.


Bonus pro mé čtenářky: Pokud máte zájem o slevu 30 Kč na objednávku na mixturam.cz napište do komentáře svůj email. 5 z vás pošlu na email kód, který později zadáte do objednávky. Neváhejte!

A děkuji týmu mixturam za poskytnutí vitamínů!
                                                                                                           
                                                                                                 Přeji krásné Vánoce,
                                                                                                        vaše Christines

4 komentáře :

  1. nedávno jsem je dobrala a opravdu jsem celé tři měsíce pozorovala výsledky, asi si je objednám znovu :)
    btw. pěkné fotky ve sněhu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.♥ A jsem ráda, že jsi s nimi byla spokojená. :-)

      Vymazat
  2. mariana8@email.cz
    ;) Nápadité fotky!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář. ♥
- Christines

/>