neděle 19. ledna 2014

Malé nákupy/ Little shopping- Leden

Ahoj,
doufám, že jste se nezalekli novému jménu blogu a ani nové adrese.
Dnes jsem se rozhodla Vám ukázat něco z mých lednových nákupů. V poslední době jsem moc nenakupovala, protože se má peněženka ještě vzpamatovává z Vánoc a navíc respektuje mé novoroční předsevzetí: ,,Budu šetřit.´´  Ale proto, že jsou všude slevy nemohla jsem odolat. :-)

První nákupy byli přizpůsobeny dalšímu mému předsevzetí : ,,Budu více číst´´. Proto jsem si koupila hned tři knížky, které jsem chtěla přečíst už dávno. Všechny tyto knížky jsem koupila na knihcentrum.cz za úžasné ceny. Kniha Nic vážného od Justine Lévy stála pouze 35 Kč ( má 190 stran). Další knížka Radleyovi - upíři od vedle, kterou napsal Matt Haig stála také 35 Kč (má 350 stran). A poslední knížka Díky za vzpomínky od spisovatelky Cecelie Ahernové  za skvělou cenu 77 Kč ( 340 stran). Moc se těším až si je přečtu a Vy se můžete těšit na článek knižní tipy, protože jsem dostala ještě spoustu knížek k Vánocům.
Další nákup byl spíše už nutnosti, protože mě došli gelové linky, které jsem si v poslední době oblíbila. Koupila jsem si tedy nové a to od Maybelline za 179 Kč (přibližně). Mě tyhle naprosto stačí  a celkem mi i vyhovují. Největší plus však mají za štěteček, který je k nim přibalený.
Už si ani nepamatuji kdy naposledy jsem si kupovala nějaký lak na nehty. Většinou si dávám jen vrchní lak pro zdokonalení, ale teď jsem přešla na krásné pastelové barvičky a třpytky, proto jsem si koupila lak od Essence (special efekt) 02 circus confetti za 39 Kč a dva od NYC v odstínech 325 Raindrop za 29 Kč a  odstín 264 Lincoln Square Lavender za 29 Kč.
Další nákup byl trochu experiment v podobě extra červené rtěnky od Dermacolu v odstínu 06 za 100 Kč (přibližně). Tak uvidím. zatím si na ni pořád zvykám a doufám ,že seberu odvahu a ukážu ji světu. :-)
A jako poslední nákup za měsíc Leden (doufám) je další nutnost, protože se mi čím dál víc líbí velké až  masivní náhrdelníky k jednoduchým lookům. Proto jsem musela svou sbírku náhrdelníku obohatit o jeden krásný, zlatý náhrdelník od New Yorker za 179 Kč.
Další nutnost byl nákup už asi pátého balení Lirene- micelární vody, kterou jsem ale koupila někdy na konci prosince, takže se to nepočítá, ale i přesto jsem Vám ji chtěla ukázat.

Celkem utraceno: 702 Kč
(Wow... to je suma, ale utěšuji svou peněženku, že už nic nepotřebuji a že příští měsíc se zlepším. :-) )

                                                                                                                                                    - vaše Chris&Tine´s

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za váš komentář. ♥
- Christines

/>