neděle 8. září 2013

Liebster Award TAG


Ahoj,
o tomto Tagu jste  určitě už něco slyšeli. Liebster Award TAG je možnost jak objevovat nové a nové blogy. Funguje to takhle: blogerka, která má pod 200 čtenářů nominuje další 3 blogeky, které mají také pod 200 čtenářů. A takhle to funguje dokola a dokola. Pokud je nominována musí odpovědět na 10 otázek a pro ty, které  nominuje vymyslet dalších 10 otázek. Já jsem byla nominována už od tří blogerek a proto se budu snažit jsem dávat ty TAGy postupně. Tak jdeme na to! :-)

10 otázek pro mě:


1) Jak tě napadlo začít psát blog?
Myslím, že na tuto otázku existuje jedna univerzální odpověď. Jednoduše jsem to chtěla zkusit. A musím, říct, že jsem ráda, že jsem to zkusila. Nyní to je můj koníček na předním místě a nesmírně mě to baví!

2) Značka dekorativní kosmetiky, kterou bys nedoporučila a proč?
Určitě by to byla S-he kosmetika. Přijde mi, že je trochu předražená a naprosto mě odpuzují obaly a celkově design produktů. A navíc mám od nich 3 laky a všechny jsou na … bzum. :D

3) Nejoblíbenější kousek v tvé šatní skříni?
Jé. Tam jich je. :--) Pro mě nejcenějšími kousky jsou věci za 10-50 Kč. Nevím čím to je, možná tím, že jsem nadšená, že jsou tak levné a hlavně mám radost, že jsem za ně nevyhodila tolik peněz.

4) Co by jsi na sobě změnila?
Tuhle otázku jsem už viděla na několika blozích a většinou to byly odpovědi typu všechno nebo nic. Já se musím přiklonit k té odpovědi nic, protože každý jsme nějaký a musíme si toho naplno vážit a nikdy si neříkat ,, Jéžiš já mám velký nos´´ nebo ,, Nemám hezký boky´´ atd. Stejně se měníme celý život. Jednou jsme blázni do módy a potom se oblékáme jako chlap (nebo obráceně).

5) Čeho by jsi chtěla jednou dosáhnout, nebo čím by si chtěla být?
Mým snem je se stát úspěšnou grafičkou ve známém časopise. No a samozřejmě také se stát úspěšnou blogerkou, ale tu to asi nemusím vysvětlovat, že?

6) Jaký je tvůj nejlepší zážitek v životě?
Nejlepší? Těch bylo! Ale každodenním zážitkem je pro mě psaní na blog a odpovídat na komentáře mých úžasných čtenářů, protože to mi vždy zvedne náladu.

7) Co by jsi vzkázala člověku, kterého nenávidíš?
Vůbec nic mě nenapadá. Většinou se totiž s ním nebavím. Protože je zbytečné říct něco co vás potom bude mrzet. A momentálně mám kolem sebe lidi, které mám ráda.

8) Jak by podle tebe měl vypadat dokonalý muž?
Dokonalý muž neexistuje! Na první pohled možná, ale po pátém rande zjistíte, že bydlí u svých rodičů nebo, že má nějakou úchylku.

9) Lodičky nebo tenisky? A proč?
Určitě lodičky a nejlépe na vysokém podpatku. Má výška totiž není nic moc a vždy se cítím sebevědomější, když jsem vyšší.

10) Jmenuj 3 blogerky do 200 odběratelů, které ráda sleduješ a kterým předáš tento TAG.


A nyní mé otázky pro vás:

1) Pamatuješ si na svůj první článek? Jaký to byl?
2) Čokoláda nebo marschmallow? Důvod?
3) 3 nejoblíbenější  produkty z tvého  kosmetickém stolku?
4) Levná vs. Drahá kosmetika. Která by u tebe vyhrála?
5) Kdy jsi poznala kouzlo kosmetiky?
6) Bereš blogování jako koníček nebo práci?
7) Vědí  tví  přátelé o blogování? Co na to říkají?
8) Léto nebo zima? A proč?
9) Kde se vidíš za 10-20 let?
10) Muž tvých snů? Popis od hlavy až k patě! 

Budu ráda, když si i vy zkusíte odpovědět na tyto otázky. :-)

4 komentáře :

Děkuji za váš komentář. ♥
- Christines

/>