středa 28. srpna 2013

Wishlist- clothing..♥

1) Stitch!!!  ♥ ♥ Za tričko s ním bych udělala cokoliv. Jen doufám, že nebudu muset jet kvůli němu do Disneylandu. :-D
2) Barevné kraťásky- z outfitu Elegant look....
3) Květinové boty- vypadají úžasně a k nějakému neutrálnímu looku by byly božské...!
4) Mickey!! ♥ ♥ Další disney postavička, ale když on je tak roztomilej! :-)
5) Džíny se vzorem krajky (nejlépe černé)-  Jsou nádherné a doufám, že jednou budou součástí mého šatníku. 
6) Bílá tenká košile (halenka)- Moc se mi líbí propracovaný vršek. Jednou bych si ji chtěla určitě pořídit.
7) Černá sukně- Černou obyčejnou sukni hledám už delší dobu, ale zatím žádná nevypadá, tak jako na tomto obrázku. :-(
8) Bordó svetr- Ta barva je dokonalá a moc se mi líbí ty detaily. Prostě klasický svetr, který se dá skvěle kombinovat.
9) Barevné džíny- z outfitu Hide-and-seek...♥ . Srdeční záležitost. :-)
10) Converse boty- Ráda bych si někdy pořídila pravý originál těchto bot. Nejlépe přímo z obchodu CONVERSE.
11) Džínová košile- Už dlouho ji ve svém šatníku postrádám, ale pořád nemohu najít tu pravou.
12) Galaxi tílko- Oživí každý outfit a je nádherné, ale pořád mě něco odrazuje od koupi. :-(
13) Vogue čepice- Je dokonalá!  ♥ Jen si nejsem jistá jestli by mně slušela. :-)
14) Starbuck Coffee crop top- Kdyby se mi podařilo ho někde sehnat, tak bych skákala metr vysoko (samozřejmě z radosti). :-D

Líbí se vám něco? A také máte rádi disney postavičky? :-D
Těším se na vaše komentáře! 
                                           - vaše Christines

8 komentářů :

  1. jůů, samé krásné věci :) potřebuju ten vínový svetr! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. no, líbilo by se mi všechno :D ale tu černou sukni a vínovej svetr potřebuju! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jsem ráda, že se ti můj wishlist líbí. Udělala si mi velkou radost. :-) ♥

      Vymazat
  3. Ako pozerám na tvoj wishlist, zabudla som tam pár vecí pridať :) napr. riflovú košeľu a conversky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář. ♥
- Christines

/>