středa 26. června 2013

GARNIER OLIA- recenze

GARNIER OLIA- barva na vlasy

Ahoj, dnes si dáme zase jednu kladnou recenzi o nových barvách Olia od značky Garnier. Věřím, že se o této barvě bude ještě dlouho (pozitivně) mluvit. Je to totiž má nejlepší barva na vlasy, kterou jsem kdy měla a myslím, že  u ní už zůstanu. Navíc si můžete vybrat z 21 trendových odstínů. Já jsem si vybrala světlejší barvu, která je hodí na letní dny.



Odstín: 6.3 (zlatá světle hnědá)



Balení obsahuje:

  1. 1 tubu oxidačního činidla
  2. 1 tubu barvícího krému
  3. 1 kondicionér pro hebkost a lesk
  4. 1 pár rukavic
  5. návod na použití

A v čem je dokonalá?

  • Narozdíl od běžných barev na vlasy Olia obsahuje 60% oleje. Její unikátní technologie využívá sílu oleje pro optimální účinnost barvícího procesu. I bez amoniaku tato permanentní barva na vlasy dodává úžasně intenzivní barvu a viditelně zlepšuje kvalitu vlasů. Aspoň tak to píší na obalu, ale já mohu jen potvrdit.
  • Další plus je její příjemná a nevtíravá květinová vůně, která snad každé z nás musí vonět. Po barvení mě na vlasech vůně vydržela do druhého dne a všichni mé vlasy očmuchávali a chválili. :D  
  • Součástí balení je i kondicionér. To sice není nějaká novinka, ale zaujala mě jeho velikost. Kondicionéru je 40 ml a mě vydržel na další 4 umytí a možná kdybych s ním více šetřila, tak i na 5 umytí. Kondicionér voní stejně tak božsky jako ostatní produkty, které byly součástí balení, takže vůně si můžete užívat nadále. Navíc po tomto kondicionéru budou vaše vlasy hebké a lesklé
  •  Trochu jsem se bála, jak barvu příjme má citlivá pokožka, ale jak jsem později zjistila nemusela jsem se obávat ničeho. Má pokožka hlavy ji příjmula dobře. Navíc díky této barvě jsem se zbavila lupů, což mě velmi mile překvapilo  a potěšilo. Celkově si myslím, že se má pokožka hlavy jednoduše zlepšila. A to je pravý důkaz, že je tato barva opravdu šetrná.         
  • Největší plus je však proces barvení. Na suché vlasy je nanášení této barvy úplná hračka. Díky tekutější konzistenci se nemusíte bát, že se barva nedostane všude kam potřebujete.Barva ovšem nestéka je to spíše sametový krém. A myslím si, že nanášení je tak lehké, že by i má kamarádka, které je úplný záčátečník v barvení vlasů by to zvládla.
  • U tohoto odstínu (6.3 zlatě světle hnědá) je výborné to, že když barvu nanášíte a omylem ji dáte i na obličej není problém ji okamžitě umýt. Většinou když jsem si dříve barvila vlasy musela jsem to z obličeje a krku smývat dlouho, což u této barvy ne, ale nevím, jak jsou na tom další odstíny.
Přirozená barva /výsledný odstín

Co mě na této barvě vadí?

Těžká to otázka, protože jsem s barvou Olia od Garnieru moc spokojená a dopuručila bych ji snad všem. Jedna věc by se tu ale našla. Garnier Olia se samozřejmě  prodává i v zahraničí, tam jsou opět napřed, protože součástí balení je i aplikátor pro ještě více snadnější nanášení. To mě trochu mrzí, ale není to chyba barvy. To tedy znamená, že mi na této barvě nevadí nic. :)
V zahraničí se prodává i s aplikátorem

Nanášení (zkráceně):

Pomocí štětce promíchejte oxidační činidlo s barvícím krémem a směs s květinovou vůní ihned aplikujte! Poté použijte kondicionér pro hebkost a lesk pro udržení vašich vlasů hebkých a zářivých.

Doufám, že jsem vám představila barvu od mého oblíbeného Garnieru co nejlépe. Vždyť ona si to také zaslouží, protože díky ni mám opět vlasy krásně vyživené, hebké a lesklé zkrátka plné života.


Výsledek barvení:


Mějte se krásně.
                                                                                                                            -  Christines



6 komentářů :

  1. Opravdu povedená recenze. Já se také chystám barvit vlasy, ale až teď jsem přesvědčená jakou barvu si mám koupit. :)
    Děkuji za radu.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky ti to oživilo vlasy. Taky na léto vždycky měním odstín, nevím ani proč, asi v toužebném očekávání sluníčka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojte,
    pozyvam vas na giveaway :-)
    http://natalyburtonweb.blogspot.sk/2013/07/first-giveaway.html?showComment=1372786820182#!/2013/07/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář. ♥
- Christines

/>