neděle 13. dubna 2014

DIY SUNDAY! ♡

Ahoj,
je tu DIY SUNDAY a dnes si vyrobíme něco velice praktického a na výrobu velice jednoduchého. Poslední dobou mám totiž strašný zlozvyk ztrácení klíčů, mobilu, kosmetiky  a mnoho dalšího. Většinou je mám totiž poházené ve své "bezedné" kabelce do školy a nebo mám jednoduše ve své kosmetické taštičce zmatek. Však to znáte krém, odličovač, řasenka, rtěnka, balzám, tužka atd. a to všechno v jedné přeplněné taštičce. Samozřejmě si mohu koupit v obchodě několik malých taštiček, ale já jsem se rozhodla být kreativní! Je to opravdu levé, jednoduché a podle mě to zvládne vyrobit každý třeba i jen s malou pomocí. 
Tak jdeme na to!

Budete potřebovat: 
  • jehlu a nit
  • zip (kovový, délka podle potřeby)
  • koženku (různé barvy)
Přišijte k barevné straně koženky zip, přesně tak, jak  vidíte na obrázku. To je totiž pro konečný výsledek důležité.
Až budete hotoví zkontrolujte si zda to vypadá jako na obrázku. :-)
Pokud ano, přiložte zip k druhé straně a jako předtím ho přišijte.
Máme tedy už kompletně přišitý zip  a teď jsou na řadě strany tašky či kabelky. Obě látky přišijeme k sobě, tak aby se později neroztrhla (samozřejmě je lepší a ještě více jednodušší použít šicí stroj :-) , ale my to zvládneme ručně, ne? :-) Obrátíme naruby a zkontrolujeme zda jsme šili správně.
A nyní už jen stačí sešít i druhou stranu a obrátit stejně jako při kontrole. Teď už jen stačí natvarovat taštičku , tak jak chceme a je to! :-)
Skvělě! Teď už si jen stačí hrát s barvami a tvary. :-)
Krásnou DIY neděli.
A buďte kreativní. ;-)

2 komentáře :

Děkuji za váš komentář. ♥
- Christines

/>