sobota 24. srpna 2013

What I LTFD- Léto :-)

Ahoj mé milé čtenářky,
Vzpomínáte si ještě na články What I LTFD? Já jsem si vzpomněla dnes a hned jsem musela udělat článek, který je právem pod štítkem What I LTFD. Narazila jsem na ně náhodou, když jsem upravovala starší články, ale jinak bych je chudáčky články zavrhla. Od této chvíle budou články tohoto typu opět pravidelně každý měsíc (doufám). A pokud na ně opět zapomenu nebojte mi je připomenout! :-) Děkuji.

L (liked- líbilo)



2. Nude lak- vůbec nevím, kde ho sehnat, ale moc se mi líbí. :-)
3OPI - I´M ALL EARS 15 ml.- Lak z limitované kolekce inspirované MINNIE (na mém wishlistu)
4. Náušnice (uvozovky)- zahlédla jsem je na EBAY
5. Brýle ve tvaru srdíček ♥ - ....jak roztomilé. :-D GATE, Asos, Ebay.....(Outfit- Summer holidays )
6.Kabelka(crossbody)- Moc se mi líbí ty zlaté cvočky a celkové zpracování. (Outfit- Black&White and gold)
7. Barevný šátek- Louis Vuitton. 3átek je přenádherný, ale bude přenádherná i cena? :-)
8. Mickey!!!! Tahle mikčo-trička jsou fajn a ještě ten úžasný potisk. 

T (tasted- chutnalo)


1. Mozzarella- Tak to bylo jídlo snad celého mého léta. Ochutnala jsem ji v několika podání!
2. Čokoláda- Můj stálý společník. :-) Ale v létě v kapse už nejsme tak dobří kamarádi, protože mi zničila šortky, ale co jiného se dalo předpokládat, že? :D
3. Haribóó- Pro mě nejlepší značka želé bonbonů všech dob! FUNNY CUBES 
4. Muffiny- Myslím, že jsem se jich za celé léto přejedla, ale pořád je to můj nejoblíbenější dezert.


F (fun- pobavilo)



1. Instyle- Opět nezklamal svým obsahem a dokázal mě zabavit na celý den.
2. Spodní prádlo na každý den ve mě vyvolává záchvat smíchu. :-) Nevím čím to je, ale pro mě je to vážně vtipné.
3. Selena Gomez- Come&Get it- Krásná písnička! Určitě stojí za poslechnutí. A v poslední době se mi zalíbila i samotná Selena Gomez.
4. Moc mě bavilo vymýšlet tento outfit (vlevo)!
5. Celé léto mě bavila růžová (svítívá) barva. Jak v mých outfitech, tak i na nechtech.
6. Při tomto outfitu (Outfit- Black&White and gold) jsem se vážně vydováděla! :-D Mé módní já bylo nadšené. (outfit vpravo)

D (disappoint- zklamalo)



Je zvláštní, že se mi tu sešly 2 produkty od značky Elf. Jinak ostatní věci jsou fajn (většinou).
1. E.L.F. Essential tvářenka 39Kč, odstín COY-odstín hezký, ale ta pigmentace. Vím, že stála 39 Kč, ale měla jsem za podobnou cenu lepší. :-(
2.E.L.F. šampón na štětce, 97 Kč- Přijde mi, že spíše štětce ničí než by je čistil. Určitě jim neprodlouží jejich životnost (spíše zkrátí)! :-)

Tak co říkáte na znovuzrozené What I LTFD články? Líbilo se vám, chutnalo vám, bavilo, zklamalo vás a něco v letošním létě? Určitě mi to napište do komentářů! Budu jedině ráda. :-)

Mějte se krásně a užívejte posledních letních paprsků. 
                                                                                                                                                                          - Christines

4 komentáře :

Děkuji za váš komentář. ♥
- Christines

/>